måndag 12 april 2010

En väldigt rolig grej

Jag vet inte om någon minns den här tavlan? Jag hade den på tavellisten över soffan i vardagsrummet i förra lägenheten, och här är en länk till tavellist-inlägget ifall nån är nyfiken :-P

Hursomhelst, häromveckan fick jag ett högst otippat mail på Facebook.
Från mannen i badkaret !!!
Han hade sett sig själv på bloggen, och tyckte jag kunde få en bättre kopia av bilden :-)
Jag tycker det är hur kul som helst! :-D
Och nu är vi polare på Facebook och jag har fått bilden mailad så jag kan framkalla den och få ett lite bättre exemplar, det andra är ju trots allt bara en sladdrig tidningssida.
Men ja, Sten-Erik Kvarnström heter han och jobbar tydligen en del med reklam och film.
Och han gillar min blogg också ;-)

2 kommentarer:

emmalill sa...

hehe nä vad roligt. Vilken lite värld vi lever i trotts allt :)

Kram Emmalill

Finnpajsaren sa...

Hahaha.
Snart är du väl kompis med Dolph också? ;-)