onsdag 21 april 2010

Snart så

Jag har typ tusen grejer att lägga upp på bloggen just nu, men istället får ni hålla till godo med skojiga Frank-foton från i vintras.
Jag har överansträngt mina små nervtrådar idag (cyklade lite extra snabbt hem från jobbet för att komma ifrån snö/is-stormen..) och har suttit/legat stilla i typ 6 timmar och har fortfarande problem att gå. Är dessutom hysteriskt trött och känner mig jättefebrig (utan att ha feber) och benen somnar för minsta lilla. Och så är jag jätteirriterad på alltihopa.
Det här är dessutom andra gången på mindre än en vecka som jag överanstränger mig fysiskt. Vilket är riktigt illa, för det händer väldigt sällan annars, och efter 6.5 år borde jag veta bättre.
Nej, så, nu har jag fått gnälla av mig lite, det var välbehövligt :-P


Kommer på bloggen inom en snar framtid: Bilder på mitt ofrivilligt minimalistiska sovrum, bilder på när prydnadssakerna bildar en armé, bilder på gula skåpets grymma nya knoppar (kitsch deluxe! och en himla innovativ idé ;-) och bild på lägenhetens skröpliga åldring som snart faller i bitar.. Låter väl spännande ;-)

Jag ska bara bli lite piggare och komma ikapp med lite annat först! Kram på er!

2 kommentarer:

Finnpajsaren sa...

*ser fram emot*

Hoppas du känner dig bättre snart!

Sanna sa...

Skall bli spännande att se vad du kommer att blogga om.. Söt kissekatt..härlig stil =) hihi..

Ha en härlig helg!

Kraaaaam
Sanna