lördag 13 mars 2010

Hej och välkomna

Jag vill bara göra en kort presentation av bloggen innan jag börjar. För det är så jag funkar :-)
Precis som min förra blogg, så fokuserar förstås även den här bloggen på inredning, diverse pyssel och min just nu högst oregelbundna smyckestillverkning. D.v.s. sånt som jag grejar med här hemma liksom.
Men då förra bloggen hölls nästan helt fri från annat, så får den här bloggen ha ett lite mer blandat innehåll. 55 kvadrat rymmer ju lite mer än bara ovanstående liksom :-)
Jag tänkte dels att jag ska försöka ha lite mer inspirationsinlägg och så, och inte enbart visa min egen inredning. Kanske. Och så blir det nog en del kattbilder (go crazy cat lady!), bra musik (för tystnad är tråkigt), och typ bara en massa andra trevliga grejer.. :-) Och egogrejer också (t.ex. så är ett av mina 3 nyårslöften ”Skaffa en frisyr” och den resan kan ju vara värd att dokumentera, haha) och så finns det viss risk för sjukdomsgnäll. Men det får ni ta.

Enjoy!

Kramar /Mia

Inga kommentarer: