onsdag 24 mars 2010

Ytterligare några små saker

Som jag nämnde tidigare, så har jag ju bara gjort ett fåtal nya inköp sen jag bytte lägenhet. Och här är ett par till av dem..

Sötaste salt- och pepparkaren ever ;-) Från Lagerhaus.
Katterna är alltid med mig när jag gör saker här hemma. På gott och ont. Men jag kunde inte låta bli att lägga upp ytterligare en "mina-fina-saker-blir-attackerade-av-en-katt"-bild ;-)

På Kavalkad (Örebros bästa 50-60-70-talsaffär) köpte jag tre plastbyttor med lock. De är ca 7 cm höga och de står i vanliga fall ovanpå micron och är fyllda med små köksprylar, tex påsklämmor.
Blev bara helt förälskad i färgerna första gången jag såg dem och kunde inte låta bli att köpa dem :-)
Här ser ni ju förresten Virrvarr-mönstret lite tydligare också. Och den fula sunk-tapeten..

1 kommentar:

Sanna sa...

Vilka läckra fynd du har gjort! Bara älskar ugglisarna! =)
Nya databordet och plastbyttorna är också fina =)
Kraaaaam
Sanna